piątek, 31 lipca 2015

Smacznego

Trochę na prośbę siostry, trochę z własnej inicjatywy, (choć odwlekałam to na później, ile się dało ;) ) zrobiłam w końcu przepiśnik dla mamy. 
 Mama od x lat zbierała swoje sprawdzone przepisy na ciasta, i uzbierała ich całe 40. Zrobiłam więc 20 stron, które lekko przyozdobiłam i zalaminowałam, by podczas pieczenia nie zostały zabrudzone.



Jako iż, moja mama lubi mieć wszystko w jednym miejscu, zamiast tradycyjnego bindowania, użyłam kółek, które później można otworzyć, i dołożyć przygotowane przepisy. Na okładce znajduje się również pojemna kieszonka na przepisy spisane na kartki i czekające na sprawdzenie ;)

Mam nadzieję, że mama będzie zadowolona. Papier z biedronki znalazł swoje miejsce ;) są też jabłuszka z kolekcji Herbatka dla dwojga, Galerii Papieru i oczywiście babeczki, owocki itp z kolekcji Smacznego, Magicznej Kartki. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz