sobota, 18 lipca 2015

Urodziny Amelii

Urodziny zgodnie z kalendarzem dopiero jutro, ale dziś byliśmy na przepysznym torcie i ciastach, domowej roboty, u chrześnicy, więc postanowiłam polecieć za ciosem.

100 lat i spełnienia marzeń, tych wielkich i tych całkiem maleńkich Amelko :*





Domyślam się, że trochę przesadziłam z tym czerwonym kwiatkiem, po czasie sama widzę, że coś jest nie tak ;) Człowiek całe życie się uczy.
Papier z którego korzystałam to LemonCraft Senne Poranki - Poza Czasem
Polski wykrojnik z Rosy Owl 
a za wisienkę na torcie uznaje tego przeuroczego królika z kolekcji ScrapBerry's Sumer Joy, którego nabyłam na V DLWC we Wrocławiu. Dziś je znalazłam i gdy rozsypałam te elementy... sam cukier :)

Jeszcze miała być notka o zlocie we Wrocławiu...wiedziałam, że o czymś zapomniałam...nadrobimy :)



See you soon 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz