wtorek, 30 czerwca 2015

Latawce, dmuchawce, wiatr...

Zupełnie przez przypadek natknęłam się na wyzwanie, które praktycznie już się kończy. Pomyślałam sobie, że spróbuje zrobić coś bez żadnej koncepcji, godzinnego wymyślania planu, odrzucania miliona sprzecznych ze sobą pomysłów i zrobię coś co mi się kojarzy z hasłem "latawce, dmuchawce, wiatr" Oto co mi wyszło:








Do wykonania pracy użyłam:
 Budki dla ptaków dużej zakupionej na Papiorzanym Combrze na stoisku Rapakivi
Papierów Wiosenna Łąka Magicznej Kartki, oraz Sen Motyla 06
Ażurowy ptaszek, oraz kwiatki - Sklepik na strychu
Motyle na dachu - naklejki z Empiku
Motyle na budce - Magiczna Kartka, Rajski Ogród


Chyba starczy na dziś. Tak na miły wieczór, jeszcze trochę dmuchawców, latawców...i wiatru ;)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam budki, a Twoja jest piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń