wtorek, 9 czerwca 2015

Czas na ślub / Wedding Time

Sezon komunijny już za nami, teraz czas na ŚLUBY :) 





Przyznam szczerze, że to chyba najbardziej pracowita kartka, jaką zrobiłam w ostatnim czasie. Wiem, że wygląda na banał, ale koncepcja była zupełnie inna, później pięć razy ją zmieniłam, by w rezultacie połączyć wszystkie w jedno. Pierwszy raz robiłam samochodzik z CottageCutz, w którym oczywiście nie mam podklejonej gąbki ;) to jeden z pierwszych wykrojników, gdzie nie myśląc wzięłam i tą gąbkę wy... no więc właśnie, co z kolei powodowało ogromne trudności z wyciągnięciem wyciętych elementów. W innych wykrojnikach normalnie są dziurki do wypchnięcia, tu akurat nie ma ;) z resztą to nie jedyny mój wykrojnik, który nie został podklejony... każdy uczy się na swoich błędach.

z miejscem na kupon totolotka oraz pieniążki
Robiąc tą kartkę, przekonałam się również, że nie ma co przyklejać papier do samych zagięć (logiczne niby ;) ) bo później się nie złoży. 



Przykazania ze strony: http://www.wykop.pl/link/778445/10-przykazan-udanego-malzenstwa-zwiazku/ 



A oto druga kartka:





Na fotografii niezbyt dobrze widać napis, bo wycięłam go z lustrzanego papieru, tak jak łabędzie (to mój ulubiony papier do tego motywu) ogólnie jest on dość dobrze widoczny.
Napis to oczywiście cudowne polskie wykrojniki od Rosy Owl. 








Do zobaczenia wkrótce ;) 

Oczekuje właśnie drugiej maszynki We R Memory Keepers Evolution Advanced, na pewno podzielę się moimi spostrzeżeniami odnośnie różnic: Big Shot a Evolution Advanced. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz